Home » , » Liceul Monștrilor: Electrizează-mă (2017)

Liceul Monștrilor: Electrizează-mă (2017)


Liceul Monștrilor: Electrizează-mă - Monster High: Electrified (2017) Film animat online dublat in limba romana Cand Clawdeen viseaza sa deschida un salon pentru monstri, Frankie are locul perfect intr-o centrala electrica abandonata in afara orasului. Dar ideea de tensiune negativa atunci cand Moanica sta sa strice totul, si sa inlocuiasca celebrarea deschiderii cu ceva un pic mai mult... socant! Dacă ți-a plăcut Liceul Monștrilor: Electrizează-mă (2017) noi ți-am pregătit și mai multe desene animate dublate în limba română pe care tu le poți viziona singur/ă sau împreună cu familia sau prietenii tăi, tu poți fi chear primul dintre prietenii tăi care își dă cu părerea despre acest video într-un comentariu sau îl distribuie pe rețelele de socializare pentru al recomanda la toată lumea, mulțumim dacă faci și partea aceasta iar în partea dreaptă ai câteva desene faine recomandate de noi, sper că îți vor plăcea și vei mai revenii pe la noi pentru alte desene animate bune. Vizionare plăcută !!!
Liceul Monștrilor: Electrizează-mă (2017)
Share this article :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2015. Filme Online HD